QW BodyBalance 64


Skrivet av: Nylen

Hej. Kul att se dej i går...jag var ju tvungen att rusa. Halva nöjet det där att se gamla vilande bekantskaper :) Lite nyfiken vad du tyckte om min stora inspirationkälla Anna Paringer... Jag tycker hon är fanstastisk, som instruktör och som männsika.
Kramar i massor.

Svar: Haj! Verkligen tack detsamma fina du! Ja, det är det definitivt! :) Jag känner ju tyvärr inte Anna och har bara träffat henne två gånger (på två QW), men utifrån dem gångerna kan jag lätt säga att hon är så otroligt duktigt som instruktör och hon vet verkligen vad hon gör. Hon verkar supergo, värm och väldigt härlig som människa! :)
Hoppas BodyStep:en var super!
Åtrerigen; riktigt roligt att träffas! Tack för sällskapet där!
Kramar tillbaka!
Julia Wiktor

2014-03-03 kl. 02:32:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida / URL:


Kommentar: